Tråkig dag...

Börjar bli trött på detta väder som är just nu, riktigt deprimerande!

Denna dagen har liksom de andra dagarna i veckan vart riktigt lugn, hämtat Liam och handlat är vad jag fått gjort. Har även förberett för maten ikväll, det blir bakpotatis med en skinkröra till så det är röran som jag har förberett.

I kväll spelar Black Rose på kinna krog och det hade vart väldigt kul att gå dit en stund för att lyssna men bara tanken på vad man skulle ta på sig ger mig ångest eftersom jag inte kommer i mina kläder. Så en mysig fredag kväll hemma med familjen lockar nog mer :)

Molly somnade nyss så jag borde sätta mig med oriflame lite men har faktiskt ingen lust, har massa produkter liggandes som jag inte använder (nya). Brukar skicka med en extra produkt som gåva till de som handlar lite mer, och jag har faktsikt 2 påsar packade här hemma som det ska ner en liten gåva i. Får väl se vad jag kan hitta för spännande ;)

Har inte så mycket vettigt att skriva här så jag sätter punkt nu så kanske jag kikar in senare igen istället.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra