Trevlig kväll

I går hade vi en riktigt trevlig kväll i hop med några grannar och alla barnen :)

Vi dukade upp mitt på gården och grillade massa gott, härligt att se alla barnen sprina omkring ute och leka och ha kul tillsammans. Det va riktigt lyckat så jag hoppas vi kommer göra om det fler gånger i sommar.

När det va höst/vinter såg man knappt sina grannar men nu när det fina vädret kommit spå börjar alla visa sig ute igen och det blir lite liv och rörelse här på området igen...precis som det ska va ;)

Idag är det lika fint väder och jag har fått gjort riktigt mycket idag, har fått sova bra i natt med så det kanske är därför som jag känner mig piggare och har lite extra energi.

Liam har vart hos en kompis några timmar och lekt idag och middagen är precis avslutad, älsklingen ska precis börja måla på trädgårdsmöbeln och jag väntar på att kaffet ska bli klart :)

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer
Postat av: Elinor

Låter mysigt med grillningen!




Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra