Färger i Liams rum

Idag satt jag och Liam och kollade runt på olika barnrum på styleroom, och nu verkar det som att Liam bestämt i vilka färger han vill att hans rum ska gå i :)

Svart - Grönt - Vitt



Så vad har jag att fixa nu då inför hans nya rum....

En säng ska målas, ny förvaringsmöbel ska inhandlas, lite nytt tyg ska inhandlas, ny taklampa, nya fönsterlampor ska köpas, och så en annan liten mysbelysning :)

Väggarna blir vita, om jag nu inte skulle hitta ngn bra tapet att göra en fondvägg av.

Hittade denna på Jysk:s hemsida, den kanske hade vart cool :)



Eller varför inte den här :)



Drömma kan man ju alltid göra ;)
Allt kan ju inte inhandlas på en gång.....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra