Huset nästa

Ska alldeles strax åka till huset och visa mamma, hon har inte sett det än :)

Ska passa på att ta måttet i vardagsrummet för tv:bänk eftersom jag va osäker på det. Ska kolla hallen med angående skohyllan. Lite foton på hallen ska jag försöka ta med, inte så lätt bara att ta kort där så man förstår hur det ser ut men ska göra ett försök.

Inte så mycket mer planer för dagen, halv två ska jag hämta Liam, Noel och Elias. Sen blir det att steka hamburgare till killarna, lovade Liam det i går. men naturligtvis när vi va och handlade köpte vi allt men glömde hamburgarna....smart :(

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra