Inte en lugn stund....

Huvudet är verkligen inte med längre....

lördag ska vi ha kalas för Wilma som fyller år och på söndag var planerna att vi skulle greja lite i huset, sen kom jag ju på att jag jobbar dygnet men det löste jag idag genom att ta semester. Och i kväll när Liam va på träningen fick vi reda på att det är nybörjartävling på söndag...och gissa vem som fick va med denna gången med?

Just det ...Liam :)

Han blev naturligtvis superglad och inte vill man förstöra den glädjen. Så det blir ändå inget greja i huset för min del i helgen. Kanske att Fredrik kan åka dit en stund på söndag...får väl se hur det blir.

Sen blev jag tillfrågad om jag kunde hjälpa till Kinnaträffen som är i början på december, det är en stor brottartävling som Kinna har varje år. Tiden räcker som sagt inte till riktigt... får se hur jag gör. Liam vill iaf åka dit och kolla en stund så då skulle jag ju lika gärna kunna hjälpa till

Till ngt roligare...va på Jysk idag och kikade lite, några galgar och en ny dammvippa fick följa med hem. Även stapelbara skohyllor, måste bara kolla så måtten stämmer med där jag tänkt ha dom. Fick även köpt 2 kuddfodral till en i familjen :)

Kollade på ett bord också, ska bara ta med Fredrik dit en dag så får vi se om det får följa med hem sen med kanske :) Sen var det de här med tv:bänk, hittade en som är rätt ok och måttet stämmer, fast sen finns det en i samma serie som bordet jag kollade på och det hade ju vart roligare. Dock så var den bänken lite längre men nu är jag osäker på hur måttet va på den vägg där jag ska ha tv:n...kanske funkar ändå. Får kolla upp detta snarast. Såna stolar som vi ska ha hade dom också där till bra pris...sen är ju då frågan om dom brukar rea dom ibland...ska man kanske vänta?!

En matta hittade jag med som skulle passa bra att ha under matsalsbordet....ni skulle sett blicken jag fick av Fredrik när jag sa det...hehe. Kanske inte är det vi ska prioritera just nu så jag får nog snällt vänta med den. Men en matta under soffbordet MÅSTE vi köpa :)

Naturligtvis hittade jag massa annat kul med som jag hade velat köpa till barnen, men tyvärr så står det låååångt ner på inköpslistan. Får nog börja med att köpa det där som vi verkligen MÅSTE ha.

Typiskt...idag va jag på riktigt shoppinghumör :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra