Lovefilm

För ett tag sedan fick jag ett erbjudande från Buzzador att få testa Lovefilm vilket jag nappade på.

Jag blev uttagen och registrerade mig på Lovefilm där jag kunde få hyra filmer och tv:spel gratis i 2 månader...toppen :)

Enkelt är det med, väljer ut filmer/spel spm jag vill hyra och de läggs i min lista, sen skickas två stycken utvalda hem till mig, jag tittar på dom när jag har tid...ingen tidspress. Sen skickar jag tillbaka dom i ett kuvert som jag fått med filmerna. Sen kommer två nya hem till mig :)

Jag har min andra omgång hemma nu och på fredag ska jag o liam kolla på en film sen blir det att skicka tillbaks dom för att få hem nya :)

Om det är ngn som vill testa detta så har jag möjlighet att bjuda in vänner med som får ta del av detta erbjudande...hojta till i så fall :)


Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.


För att registrera dig så klicka här






Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra