Lugnet före stormen...

Oj vad lugnt jag har här nu :)

Liam åkte iväg precis med Wilma och hennes mormor, det va ngt julpyssel de skulle på i Seglora. Själv så tänkte jag försöka komma in i duschen och fixa ordning mig så jag kan starta dagen sen.

Frosting till cupcakes ska göras, ner till Lindex och lämna tillbaka ett linne, köpa svart färg och sen hem till Fredrik. Där ska cupcakesen göras klart och två tårtor ska göras innan kalaset klockan fyra.

Med min takt idag så lär jag väl va superstressad det sista...haha

Ska försöka slänga upp lite foton i kväll för visst är en blogg mycket roligare när det finns massa foton?!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra