Wilmas rum

Wilma har ju inget eget rum just nu hos hennes pappa men nu ska hon få eget, det blir ett riktigt tjejrum med så mycket rosa detajer jag kan få in :)

Hennes rum är ju lite svårmöblerat, det är ju en inredd vind.

Här ser ni en liten del, men det är sånt snedtak överallt






Vid fönstret har jag tänkt mig ngn typ av ett bord/skrivbord...ngn väldigt litet alltså...

Detta blir inte lätt känner jag men på ngt sätt ska jag nog lyckas få till det så Wilma blir glad och att hon känner att hon har ett riktigt tjejrum :)

Har ni några bra tips så tar jag tacksamt emot det ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

Det var inte mycket till väggar. men klart att det går att fixa.

Säg till om du vill ha hjälp :)

2011-11-06 @ 07:50:12
URL: http://hospetra.blogspot.com/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra