Buzzador - LoveFilm

Denna gången ska jag buzza om LoveFilm, har hört talas om dom mycket men aldrig testat.



Nu ska jag testa i 2 månader med att hyra film och tv:spel, jag skapar mig en lista på min sida på LoveFilm och sen får jag hemskickat 2 filmer eller spel åt gången, skickar sen tillbaks dom när jag anser mig färdig och då får jag två nya från min lista :)

Liam är extra glad eftersom dom har Wii-spel som vi ska testa :)

Nu har jag även två presentkort att dela ut om ngn av mina läsare skulle vilja testa LoveFilm GRATIS i 2 månader

Är du intresserad av att testa så lämna en kommentar till mig i detta inlägg!



Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.


För att registrera dig så klicka här


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra