Dålig start på dagen

Idag är det ingen person som gjort att jag fått en dålig start på dagen...det är en bedrövlig huvudvärk som hälsar på :( Kände redan när jag vaknade att jag anatgligen spänt mig väldigt under natten huvudvärken beror nog på det.

Det är mycket tankar som snurrar i huvudet nu kring jobbet, och efter att ha vart på utbildning i går om det nya Time Care systemet så snurrade det rejält i huvudet...hehe. Nu ska jag bara låta allt som sas i går landa så får jag skriva ner lite stödpunkter sen.

Vet iaf nu att jag kommer få en tre-dagars utbildning i systemet av personal från Time Care, efter det är det dags att börja utbilda medarbetare i kommunen.

Vet inte riktigt än vilka arbetsgrupper som jag ska vara behjälplig till men det skulle vi snart få reda på.

Blir säkert bra när man väl kommit in i det och när vi känner oss säkra på vem som skall göra vad och hur vi gör allt på bästa och smidigaste sätt.


Kommentarer
Postat av: Jane

Åh, jag vaknar också med huvudvärk ibland. Just den typen du beskriver, det känns som att man spänt sig väldigt mycket i sömnen. Gör ont från ryggen, molar runt i skulderbladen och går upp i huvudet via nacken. Inte trevligt alls, och en huvudvärkstablett hjälper inte då heller i och med att det är för att man spänt sig :-(



Svar: Bra tips, jag brukar laga extra tacofärs till pajen, men det spelar ju ingen roll om det blir jättelite över. Vi kryddar alltid färsen likadant, så då kan man ju lika gärna slänga ihop allt sedan ju. Att jag aldrig tänkt på det, haha! :-D

2011-10-14 @ 14:44:09
URL: http://www.janekallqvist.se
Postat av: Aurora

Det låter som vårt Heroma. Det reder sig ska du se.Kram

2011-10-14 @ 19:04:42
URL: http://aurorasliv.blogspot.com/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra