Go´kväll

Har idag tillbringat dagen på jobbet, det va riktigt skönt att få komma gemifrån lite efter att ha suttit inne i flera dagar med en sjuk son.

Liam är fortfarande inte frisk men nu är han hos sin pappa istället.

Jobbet...trevligt som sagt men nya schemaförslag fortsätter att rulla in. Senaste förslaget var ju inte bättre, brydde mig inte om att titta på det så mycket faktiskt eftersom vi är 9 personal och schematiderna var täckta med 7 personal....undrar ju vad dom övriga 2 ska göra?!

Nytt schema är en sak och kommunens nya Time Care system är en annan sak....och just det ska jag på utbildning på i morgon. Det blir andra utb.tillfället och förhoppningsvis blir jag lite klokare ;)

Det va en intressant dag på jobbet idag och dagen gick fort, på lördag är det dags igen men då är det ett dygnspass som står på schemat.

Nu blir det nog soffläge resten av kvällen och umgås med älsklingen lite :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra