Go´kväll

Lugn dag men eftermiddagen försvann snabbt, har tvättstugan just nu och snart är det dags att kila bort och hämta en omgång med rena kläder.

Inget bra på tv...trist :(

Satt och kollade blocket innan , tror jag hittat den tv:bänk som jag vill ha :) Det stod inte vilket märke det va på den men den såg precis likadan ut så jag har mailat annonsören. Den va bara 1 år gammal och kostade 1500:-. Nypris ligger på 2500 :-.

Sen kostar det ju visserligen att åka o hämta den och hyra släp...men det va i göteborg så då kan man ju ta IKEA samtidigt ;)

Hehe...tror jag måste vara extra snäll mot älsklingen nu ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra