HJÄLP!!

Dagens bekymmer ;)

Om en månad så ska vi på bröllop...men vad ska jag ha på mig??

Sist vi skulle på bröllop sprang jag runt som en galning innan jag hittade ngt som va ok, och jag kan inte ha samma klänning nu eftersom det va en sommarklänning.

Ge mig massa tips och länkar nu!!!

Hade tänkt mig en klänning, och inte en som sitter som klistrat över kroppen och framhäver allt som inte bode finnas på kroppen ;)

Säg inte bara att jag ska kolla på tex Nelly...har inget tålamod...ni kan leta åt mig och skicka direktlänk till mig sen :)

Snälla, snälla, snälla!!!

Lovar att länka till alla som hjälper mig (om nu ngn gör det vill säga)


Kommentarer
Postat av: Jane

Om jag letar särskilda klädesplagg, såsom klänning, brukar jag först tänka vilket pris jag kan tänka mig (tänker på hur ofta jag kommer använda klänningen och sådär, om priset är värt). Sedan tänker jag mig en färg jag vet jag passar i, och som passar in i ändamålet. Sedan sorterar jag på pris och färg och modell (lång/kort) om det går och kikar igenom. Det ÄR värt tålamodet, ibland hittar man riktiga guldkorn :-D

2011-10-07 @ 18:07:51
URL: http://www.janekallqvist.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra