IKEA

Vill åka till IKEA och shoppa loss :)

Egentligen har vi sagt att vi inte ska köpa ngt nytt innan vi hittar ett gemensamt boende men med lilla Molly hemma som snart börjar krypa och som behöver förvaring för hennes leksaker gör att vissa saker måste inhandlas tidigare.

En ny tv:bänk står först på tur men insåg att jag inte får plats med mitt vitrinskåp då, det har vi ändå inte tänkt ha kvar så nu kollar vi efter ngt annat som passar till tvbänken och som vi tror kan passa sen ändå hur vi än kommer bo :)

För tv:bänk och skåp kommer det gå på ca. 4000 kronor.

Sen ska jag har en förvaringsmöbel till Molly, den kommer kanske totalt gå på ca 800 kronor och så finns det säkert lite annat smått och gott jag vill ha till Mollys lilla hörna i vardagsrummet så ett Ikea besök kanske skulle kosta oss ca 5500 kronor!!

Hmm...tror jag får köpa mig en lott idag ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra