Lördag morgon

God Morgon

Sitter nu ensam nere i köket och njuter av lugnet med en kopp kaffe som enda sällskap, idag är det min tur att bidraga till försörjningen här hemma genom att jobba :)

Hela dygnet ska jag jobba, lite tråkigt kanske att va hemifrån ända tills i morgon bitti men samtidigt kan man säga att jag gör nästan 3 dagars arbete. Så istället för att vara borta 3 st 8-timmars dagar så är jag borta ett helt dygn, ganska bra faktiskt :)

Idag ska jag försöka skriva ner en sammanställning med fakta angående det nya Time care - systemet till mina kollegor och även samla in frågor och funderingar som gruppen har kring detta som jag sen vidarebefodrar till de som kan systemet helt och hållet.

Helt plötsligt blev jag inte ensam.... Fredrik kom ner med Molly nu :)

Ser att klockan tickar på med...dags för mig att stressa lite ;)

Ha en underbar lördag allihopa nu!


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Gokväll



Du anmälde dig till min förra tävling, nu har jag en ny, hoppas du vill vara med igen

Ha en fin kväll



http://kaffehornan.blogg.se/2011/october/tavling.html

2011-10-15 @ 20:48:30
URL: http://www.kaffehornan.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra