Onsdag

Robin i skolan, Liam i skolan, Fredrik på jobbet.... Själv så har jag mysdag med Molly :)

hur ska vi tillbringa denna dagen?

Lite ärenden, handla lite mat och ev ett besök hos en gammal vän innan hon flyttar härifrån.

Städa?

Hmm...egentligen ett måste men får fundera på det under dagen;)
Kontoret måste jag till med och fixa med mitt schema, och på tal om schema...vi hade ju APT igår...jisses säger jag bara!

Tror helt klart att personalgruppen och chefen pratar olika språk, känns som att ingen förstår den andra så massa missuppfattningar sker...

Tror vi får boka in oss på en språkkurs (kommunikation), sen kanske vi kan komma ngn vart :)

Nä..inga mer jobbtankar nu...har annat att tänka på


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra