Så var det dags....

Efter att ha bott själv i 6 år är det nu dags att ändra på det :)

2 år har vi vart särbo men nu har vi hittat vårat blivande hem och vi kan bli en hel familj på heltid!

Spännande...men samtidigt lite nervöst...hehe. Man blir bortskämd när man bor själv, nu får man flera andra att ta hänsyn till också men jag har tre månader på mig att vänja mig vid tanken så sen ska det nog gå bra :)

Vissa kanske det tycker att det låter lite konstigt när jag skriver så men känner man mig så är det inget konstigt alls, inom mig finns en liten ensamvarg som har behov av utrymme och tid för bara mig själv...att ligga nerbäddad i soffan och kolla en bra film..BARA JAG!

Men boendet vi har hittat blir nog perfekt, det finns gott om utrymme och det är inte så öppen planlösning som jag har här så man kan verkligen smyga undan om man behöver lite egentid.

Detta kommer bli perfekt.

Så i tre månader framöver kommer ni få läsa mycket om vårt nya boenden och alla projekt vi har och kommer genomföra, kommer säkert be om lite tips och åsikter av mina kära läsare med.

Massa bilder kommer ni få se under tiden med.

Vad är det nu för boende vi har hittat?

Ett hus!!

Japp...ett hus som vi ska hyra. Passar mig utmärkt då jag aldrig haft hus innan och då hinner man känna på det innan man tar dyra lån och köper ett eget.

Men endel ska fixas innan vi flyttar in och han som äger huset är toppen. Han går med på massa och kommer bekosta en stor del av det som ska göras.

Vår nya bostadsort kommer bli Fritsla som inte ligger så långt från kinna.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra