Tisdag

Underbara Tisdag :)

Lilleman kommer hem idag...en FRISK lilleman får jag väl tillägga!!

Förrutom det så är det väl ingen underbar Tisdag direkt, promenaden jag tänkte jag skulle ta idag får jag nog hoppa över pga skitväder ute!

Schema, schema, schema...det är det enda som snurrar i huvudet på mig just nu. Försöker hitta lösningar hela tiden... tycker jag har kommit på en smart idé men vet inte om chef och kollegor kommer tycka det är en bra idé. Får dela med mig av mina tankar så får vi se vad dom tycker...det är ett rättvist tänk iaf och passar vårat nya system :)

Sen funderar jag mycket kring det här med att vi ska spara in timmar, visst har jag full förståelse för det men vi har några extra dagturer som vi kan spara på om ngn blir sjuk eller vill vara ledig. Men jag kan inte hålla med om att vi ALLTID ska spara in på dom, det får man se över från gång till gång.

Har änäven en tanke kring detta som jag ska kolla vidare på idag och sen lämna vidare, sen hoppas jag att rätt beslut tas...annars vet jag inte riktigt vad mitt jobb innebär egentligen!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra