Torsdag

27:e oktober idag, det innebär lön på kontot och betala räkningar :(

Men nu är det gjort iaf och jag har koll på denna månads budget.

Ringde kontoret för att fixa mitt schema för november månad men pga uppdateringar i systemet så kommer deinte åt det innan kanske måndag så de kan inte lägga in mitt schema så jag vet inte än hur många procent jag kommer hamna på. Typiskt :(

Har även fått ringt Marks Bostad om mitt duschhandtag som de skulle bytt, det är helt kass så det går ju inte duscha :( Men nu är det fixat...jisses vad jag ska njuta av en riktig dusch idag :)

Dagens planer är väl inte så många under dagen men ikväll är det tjejkväll i kinna och då ska jag ut och kika lite tillsammans med X som jag är kontaktperson åt.

Behöver fortfarande hitta en jacka till mig själv så jag funderar på att åka till Team Sportia och kolla med. Och kläder till bröllopet som vi ska på....HJÄLP!! Inte lång tid kvar och jag har fortfarande inte hittat ngt :(

Är lite dålig med bloggandet just nu men det beror väl egentligen mest på att jag har så mycket annat att tänka på som jag inte vill skriva om...än iaf :)

Men om några dagar så ska jag nog kunna berätta :)


Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho - Mamma till William ♥

Du är inte ensam om att inte ha hittat något till bröllopet. Jag hittar ingenting som faller mig i smaken - panik!

2011-10-27 @ 21:19:05
URL: http://nathydemecho.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra