Ute och rännt...

Hemkommen efter att ha uträttat lite ärenden.

Marks Bostad och sagt upp lägenheten...Åh...det va jobbigt, nästan så jag fick tårar i ögonen. jag ska lämna det som vart mitt boende i 7 år. Hmm...undra om jag har svårt för förändringar...haha. Nä...det känns jättebra men det är klart att det känns tråkigt att flytta från ett område där man trivs och där Liam har de flesta kompisarna.

Sen va det möbelaffären för att kolla på prisalternativ till att bygga om vår soffa, tyvärr va inte han som har koll på det där så jag får åka dit i eftermiddag eller i morgon.
Kollade även lite på köksmöbler, jag vet precis vad jag är ute efter, frågan är bara om Fredrik tycker likadant?! Det är iaf ganska enkla köksmöbler jag vill ha då vi kommer ha plats för matbord i ena delen av vardagsrummet. Och där kommer jag sats på lite rejälare, men det blir en senare fråga :)

Har även fått ringt om telefonabbonemang och bredband för att säga upp det...mycket att tänka på. Nu ska vi bara komma underfund med vilket bolag vi ska välja när det gäller tv, telefoni och bredband.

3 månader tills vi flyttar och jag känner mig redan stressad...hur ska detta sluta ;)





Kommentarer
Postat av: Ingela

Så ni har äntligen hittat en bostad som ni kan flytta tillsammans in i - Härligt!

Men samtidigt förstår jag lite av din vånda då du trivts så bra där du nu bott så länge.

2011-10-31 @ 14:19:59
URL: http://lngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra