Fredag kväll

Orkar inte förflytta mig från soffan för att starta upp datorn så jag använder Ipaden nu, vi börjar bli riktigt bra kompisar nu :) I kväll gjorde vi som alla andra.... Åt tacos!!! Och det va inte min ide för jag är inte så noga med det, det enda positiva är att jag tar vara på det som blir över och blandar till en röra som jag sen gör paj på.... Och det är gott :) Orkar inte skriva så mycket mer här nu men i morgon ska jag blogga på datorn och då ska ni få se en sån nöjd liten kille jag hade här hemma idag :)

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra