Fredag

God Morgon!

Jag ser solen skymta, har gnuggat mig i ögonen flera gånger men den är fortfarande kvar...Jippi!!

Fredag idag, en liten dotter hemma med feber. 38,4 va det nu på morgonen, hon har en liten förkylning i kroppen men så har hon även vart lite konstig i magen. Känsliga läsare kan sluta läsa nu ;)

För att prata bajs så har lillan vart lösare i magen och bajset har haft en annan färg...mer gulaktigt ..blä!

Men inga små riskorn till tänder kan man skymta eller känna så den teorin är utesluten :)

Hon är ändå på ganska gott humör, fast i går eftermiddag/kväll så ville hon va nära mig hela tiden och det va lite jobbigt eftersom jag hade slarvat med maten under dagen så jag va hur hungrig som helst... så när Fredrik kom hem fick han ta med sig Mc Donalds mat... sen blev min mage glad igen :)

Nu hör jag att hon vaknat så jag får väl förflytta mig härifrån... hon ligger fortfarande i korgen här nere på dagarna men det börjar bli lite trångt för henne där så jag antar att det snart är dags att ta bort den :(

Visserligen blir det lite mer plats här nere men den är så fin och det känns så tråkigt att bara slänga in den i förrådet...och där kommer den få stå tills ngn i min närhet skaffar barn och vill låna den :)




Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra