God morgon

Ännu en dag med regn och rusk, det är verkligen deprimerande :(

Känns som att det är mycket nu som inte känns så kul, mycket ovisshet och så känner jag ofta en viss irritation. Stackars Fredrik som får stå ut med mig nu.

Jag har kommit i gång och jobbar lite och det innebär mycket mer planering som ibland kan bli lite förvirrande, endel förändringar på gång när det gäller jobbet vilket gör att jag inte riktigt kan planera som jag tänkt från början.

Sen är det lite saker runt om mig privat som skapar mycket oro, tankar och känslor. (om ngn undrar så kan jag säga att det har INTE med mig och Fredrik att göra för vi har det bara bra)

Nä, inte bra att starta dagen med detta...nu ska jag väcka Robin istället och sen gosa med min lilla Molly. Hon kan få en att glömma allt det tråkiga :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra