Jävla skitdag!

Skönt att denna dagen snart är över!

Började redan i natt då Molly först vaknade vid ett och var jätteglad och ville inte sova så det va bara att ta upp henne och ge henne mat, sen somnade hon om...men vaknade redan vid fyra igen! Men efter många om och men så somnade hon om.

I morse skulle jag följa med mamma till läkaren i Borås, hon kunde inte köra själv pga en inflammerad arm. Halv elva skulle vi va där... trodde jag! Halv nio vaknar jag av att mamma ringer på dörren...det va tydligen halv tio vi skulle va i Borås!

En timme hade vi på oss, Molly skulle väckas, kläs och matas samtidigt som jag skulle fixa ordning mig. Jag hann och dra borsten genom håret, få på mig kläder och få i mig fyra munnar kaffe...

Tror vi var framme tre minuter innan tiden, sen blev det läkarbesök... tror det va tre olika läkare inne hos mamma och sen vidare till röngen och sen tillbaks till första läkaren. Massa prover togs och sen blev det inläggning på avdelning för att ge antibiotika intravenöst och så ska de odla på proverna de tog för att få reda på exakt vad som orsakat infektionen. ( det har inte hjälpt med dubbel antibiotikakur)

När mamma väl kommit till avdelningen begav jag och Molly oss hem igen!

Om jag va trött i morse så var jag nog tredubbelt så trött när jag kom hem.

Nu sitter jag här med magkatarr och kan inte alls njuta av kvällen som jag hade planerat, istället får det nog nli sängen så jag orkar med morgondagen.

Hoppas nu att Molly är snäll mot sin mamma i natt!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra