Måndag morgon

En hickandes liten Molly som springer runt i gåstolen har jag som sällskap här :)

Jag känner mig inte som den piggaste idag, har gått in på den där förbannat tråkiga veckan som vi tjejer måste stå ut med....mår inte alls bra idag :( Som tur är så brukar jag bara må så här i 1 dag innan det blir bättre så det är bara att stå ut.

Har försökt att få tag på min chef som ska va tillbaks efter en veckas semester, har ju bara henne som chef i knappt två veckor till och det är en sak som jag måste ta upp med henne innan vi ska ha möte i morgon.

Just det...morgondagen...det kan bli en väldigt intressant dag!

APT
på jobbet med chefen och den nya chefen...tror det kan bli endel livade diskussioner. Kan inte va lätt att komma in som ny chef nu när kommunen har såna krav på besparingar. Efter mötet ska jag på en utbildning om Mat och Hälsa och efter det tillbaks till jobbet för att jobba klart dygnet...ett dygn som antagligen kommer gå väldigt fort!

Dags att fylla på kaffekoppen och sen kramas med min lilla prinsessa :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra