Missuppfattningar

Tänk så lätt det kan bli missuppfattningar, man tolkar en sak på ett sätt och drar sen egna slutsatser...INTE BRA!

Hur undviker man sånt...Jo, man pratar med personen i fråga för att reda ut eventuella frågetecken :)

Och det är vad jag gjort idag, ngn hade nog missuppfattat mig men nu är det utrett och jag hoppas personen i fråga nu inte längre har några frågetecken...

Vet att jag ibland kanske uttrycker mig knasigt och tänker knasigt, försöker göra saker rätt men så blir det ändå fel. Är lite överbeskyddande mot mina barn, tänker ett steg längre om vad som kan hända....

Som ni förstår har jag som alla andra några mindre bra egenskaper ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra