One Piece

I vintras frågade Fredrik mig om inte jag ville ha en OnePiece, jag älskar nämligen att gå omkring i mjuka sköna kläder på kvällarna :) Men vid den tidpunkten var jag gravid och sprang på toa stup i kvarten så jag tyckte att det bara skulle va jobbigt med en One Piece då.

Men nu är jag redo för en :)

Det är ju för sent att önska sig en i födelsedagspresent men det är ju bara några månader kvar till jul :)
Eller så kanske jag är så snäll så man får sig en present så där helt apropå ;)

Har iaf hittat en Ziperall som jag blev förtjust i (Läs: Måste ha)



Denna One Piece är inte fel heller


Kommentarer
Postat av: Ingela

Den rosa ääääälskade jag.

Var har du hittat den?

2011-09-09 @ 11:21:42
URL: http://lngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra