Sjuk?

Många som är sjuka nu märker jag

Liam va sjuk förra veckan och denna veckan har Wilma och Lasse vart sjuka, eftersom jag och Fredrik inte bor i hop så har vi ju möjlighet att sära på barnen när de är sjuka så de inte smittar varandra. Ganska bra, fast tråkigt för oss :(

Denna veckan har vi iaf hållt barnen isär...ända tills i går. Jag skulle på ett viktigt möte så Fredrik va tvungen att ha Molly nere hos sig, så nu hoppas jag bara att hon inte också blir sjuk.

Vet att jag kanske är lite löjlig och hade vi bott ihop så hade vi ju naturligtvis inte kunnat undvika att de är under samma tak, men än så länge så har vi möjlighet att hålla i sär dom när dom är sjuka och då tycker jag det är bra. För inte åker jag hem till ngn som är sjuk och hälsar på...man undviker ju sånt :)

Molly har iaf vart väldigt trött idag, föhoppningsvis är det bara en sån dag. Hon kanske piggnar till sen :)

Har ni hållt er friska eller är ni också sjuka?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra