Skene Marten

Så var det dags för Skene Marten i år igen, som vanligt är det väl inget märkvärdigt men det är en ganska stor marknad ändå.

Och varje år så har de Martenloppet för barn, och i år ska Liam springa för första gången.
Detta har han sett fram emot länge :)

När det gäller marknaden så har jag inte större förhoppningar mer än att jag ska köpa lite marknadskarameller, har mina favoriter som jag vill köpa av en speciell säljare så jag hopas dom är där i år :)

Dags att servera sonen en dunderfrukost så han orkar springa sen!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra