Ullared

I går tog jag stora sonen med mig och åkte till Ullared (mutade han med kebab efteråt)

Det blev ett ganska snabbt besök där efterson vi inte skulle ha så mycket, en ny vinterjacka till Robin blev det. Känns så himla skönt att vi fick tag på det för han är ganska kräsen ;) Mössor och vantar blev det till han med.

Nya böcker till Molly, joggingbyxor till Liam, joggingbyxor och en tröja till mig och lite annat småplock. Robin fick även köpt ett nytt headset, denna gången satsade han på ett lite bättre för 579 kronor så jag hoppas det kommer funka, annars brukar alltid alla headset gå sönder väldigt snabbt.

Fattigare blev jag iaf även om det inte var så mycket som inhandlades, känner dock att jag skulle behöva åka dig igen...själv! Får ingen ro när jag har ngn mer med mig, så ett besök till får nog inplaneras. Då kanske man kan börja fundera lite på julklappar med.

Hade iaf några härliga timmar tillsammans med min tonåring som annars gärna inte tillbringar egentid med sin mamma :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra