Vänner på besök :)

Vänner... idag har jag haft turen och haft några av mina kära vänner på besök :)

Först var det vännen Nine som besökte mig, tror inte jag nämnt det här innan men hon ska gifta sig i November :( Är så glad för hennes skull!!!

Senare kom Johanna, Klas, Gabriella och Rebecka på besök. Molly tyckte det va spännande med Rebecka idag och ville gärna pilla på henne och ta hennes napp...men Rebecka va väl kanske inte lika glad på Molly ;) hehe...sötnosarna!!

En riktig toppendag!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra