???

Har länge sagt till älsklingen att det skulle va bra att ha ett eluttag i hallen vid byrån så vi kan ha en liten lampa där.
Häromdagen när jag jobbade fick jag ett mms av han med denna bilden



Eluttag fixat så nu kunde jag bocka av det på to-do listan

Själv så blev jag som ett frågetecken och funderade på varför han satt ett uttag där? Inte alls där jag sagt...men tänkte att han kanske satt det och sen dragit vidare till det stället där jag sagt...men så var det inte.

Kunde knappt med att säga att det va fel men va ju naturligtvis tvungen att säga ngt och frågade vad vi skulle ha det uttaget till, när han kommit på att det va fel så kunde han ju själv inte förstå varför han fått för sig att det skulle va där...men säger ändå att han tänkte ändå att det kunde va bra när man ska dammsuga att ha det uttaget...

Dammsuga??


För det första så använder vi mest dammsugarroboten och om vi inte gör det så kanske ni ser på bilden att precis jämte eluttaget sitter ett uttag till centraldammsugaren!

Nu är visserligen centraldammsugaren sönder och antagligen får jag den inte lagad heller bara för att jag SKA använda eluttaget...haha

Men för att va snäll så plockade jag fram dammsugaren i går för att använda det nya eluttaget ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra