Fredag

Fredagen den 13:e t.o.m, men jag är inte skrockfull så för min del spelar det ingen roll ;)

Är ni skrockfulla? Och har ni själva upplevt att ni haft mer otur just fredagen den 13:e i jämförelse mot andra dagar?

För min del är det iaf som vilken fredag som helst, enda skillnaden är väl att vi ska på inskolning på dagis idag igen :) Men idag ska vi dit på eftermiddagen istället och det tror jag blir bra, då hinner Molly vila innan och är på gott humör sen.

Svårt att uttala sig än om hur inskolningen går eftersom vi bara vart och hälsat på och jag vart med hela tiden, nästa vecka blir en större utmaning då jag ska lämna henne själv stundvis. Får uppdatera er mer nästa vecka angående detta.

Förrutom inskolning så händer här inte så mycket, fast när jag tänker efter så är det endel ändå....

Internet som krånglar, ny dator som inte vill funka, shopping, planer på att gå på krogen en kväll, jobb m.m

Dåligt med uppdateringar här med kanske men ska försöka skriva lite mer sen idag, har lite som jag gärna vill dela med mig av här på bloggen :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra