Lite vardagsbabbel....

Första twinrix-sprutan tagen och inte svimmade jag heller ;) Nu är det bara två sprutor kvar....

Efter besöket på Previa så åkte jag o Molly till Johanna så barnen fick leka lite. Molly trivs bra där så det kommer nog gå finfint när hon ska sova där nästa fredag.

Vad vi ska roa oss med resten av dagen har jag inte en aning om, vädret gör ju inte saken bättre :(

Snart är det väl dags för lite vila för Molly iaf så får vi se sen vad vi hittar på...en shoppingtur till Borås kanske?!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra