Boktips

Jag är absolut inget fan av Ozzy Osbournes musik, men jag gillade faktiskt tv-serien :)
 
Köpte iaf boken om Ozzy till Fredrik i julklapp men han har inte läst den än, istället har jag läst den nu under semester och jag säger bara LÄS DEN!
Gillar man självbiografier så ska man absolut läsa denna bok, det är verkligen ett under att denna man lever idag.
 
 
I början på boken kan man läsa följande:
 
"Andra människors minnen av det som händer i den här boken kanske inte överensstämmer med mina. Det är inte nåt jag tänker bråka om. Dom senaste fyrtio åren har jag varit fullproppad med sprit, kola, syra, Quaaludes, lim, hostmedicin, heroin, Rohypnol, Klonopin, Vicodin och en mängd andra tunga substanser som är för många för att lista här. Vid flera tillfällen har jag tagit samtliga samtidigt. jag är inget uppslagsverk direkt, om vi säger så. Det du läser här är vad som sipprade ur degklumpen jag kallar min hjärnba när jag bad den om min livshistoria. Varken mer eller mindre..."
 

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra