Dålig babywatch

har en babywatch här hemma som vi använder varje kväll eftersom Molly sover uppe och vi sitter i vardagsrummet nere, vi har vart jättenöjda med den men på senaste tiden så har det inte alls funkat bra....
 
Vi har två olika kanaler som vi kan välja på den och varje kväll får vi hålla på att växla mellan dom för efter en stund så får vi störningar på den och då funkar den inte riktigt. Alldeles nyss började det brusa massa i den och jag blev osäker på om Molly vaknat så jag gick för att kolla till henne, samtidigt hör jag ljud från ett barn...kommer upp och Molly stensover....hmm....antagligen ngn annans barn....ngn som har en babywatch med som kom in på våran kanal :(
 
För ett par veckor sedan så hade jag med den när jag gick på toa och då helt plötsligt började jag höra musik...som om det kom från en radiokanal...helskumt!
 
Har ni vart med om ngt liknande?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har varit med om samma mina gudbarn bor med i fritsla och det har hänt när jag sovit över att jag hört barn gråta fast de sover som stockar, nästan så man trott det spökat... det har brusat till med o.s.v det har oxå två olika kanaler att liksom växla mellan... hmmm

Svar: Lustigt....och det är lite irriterande :(
Petra

2012-08-05 @ 23:50:31
URL: http://bampi.blogg.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra