Det va ett tag sedan

Så va man här igen :)
 
Bloggen har också haft lite semester, vad har jag hittat på under tiden då?
 
I måndags åkte vi till Falkenberg, närmare bestämt Skrea camping. Det va jag, Fredrik , Molly, Robin och hans kompis Adam. Vi stannade tills i fredags och vi hade några riktigt härliga dagar i husvagnen. Molly trivs verkligen att va iväg och hon sover mycket bättre i husvagnen än hemma.
 
Vi tog en tripp till Danmark en dag med, skönt att komma iväg lite.
 
Men nu börjar allvaret i veckan igen och jag tror jag kommit i kapp med det mesta här hemma nu.
I morgon ska jag och Molly till dagis och hälsa på i en timme, eftersom hon vart ledig så länge nu så tänkte vi att det kunde va bra med en mjukstart så det blir två dagar nu som vi bara ska hälsa på så ska hon va där själv på onsdag. Men jag är inte ett dugg orolig, det kommer funka utmärkt. Våran lilla tjej har blivit stor nu...hela 1 år och 4 månader, det har hänt mycket nu i sommar och jag tror personalen på dagis kommer märka en stor förändring också :)
 
Ska försöka uppdatera lite oftare här men det känns lite trist om jag ska va ärlig, vill komma i gång med den nya bloggen men det är långt kvar...har inte börjat med designen av den än :(

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra