Dagens shopping

Tog en tur till Borås idag med Molly, det slutade med en heldag i stan och massa shopping :)

En mössa och en klänning till Molly

 

Ett par stövlar till Wilma



Ett par byxor till Liam (ville köpt gröna men visste inte vad han skulle tycka om det...hehe)



Ett par ROSA byxor till mig och en vit stickad tröja och även ett par jeans. Detta köpte jag på Gina Tricot och jag måste säga att byxorna är supersmala nertill så man får inte va stor över foten för då får man aldrig på sig dom!

 

Till hemmet blev det en tidningskorg och så fick jag äntligen tag på såna burkar som jag ska ha till tvättmedlet.

 


Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho - Mamma till William ♥

Meeeh hade jag vetat kunde du fått min sån svarta tvättmedelsburk som står och samlar damm!



Är det dom rosa byxorna som visas på reklamen nu? Är lite smått sugen på dom... :)

2012-02-03 @ 11:10:27
URL: http://nathydemecho.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra