Dåligt med uppdatering här

Som ni säkert förstår så hinner jag inte med att uppdatera bloggen så mycket just nu, ikväll orkar jag inte ens ta fram datorn :(

Fick iaf städat häromdagen i huset och även skruvat ihop lite möbler. Men idag har det stökats ner igen eftersom det byggts en vägg för att dela av Wilma och Lasses rum.... Bara att städa igen ;)

Badrummet har målats igen så nu är det nog bara en strykning kvar, Robins allrum ska målas en gång till med och sen är det väl rörmokaren som vi fortfarande väntar på....
I tvättstugan står det stilla just nu :( hatar verkligen rörmokaren just nu!!!

Har börjat måla våningsängen till Liam idag och ska sen måla databordet med, får se vad jag hinner med i morgon.

Det blir iaf en sväng till huset på dagen i morgon för att plocka ordning lite bland alla lådor som vi körde dit idag :)

Om två veckor så är min lägenhet tömd och vi bor i huset..... Då är jag sambo :) hehe... Spännande, Fredrik måste alltså stå ut med mig hela tiden ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra