God Morgon

Fredag morgon, Fredrik har redan hunnit bege sig till huset och jag o Molly har en lugn morgon. Trött är jag, Molly har börjat vakna vid 4 - halv fem och va jättepigg varje natt. Ger henne välling men det tar en stund innan hon somnar om. Helst hade hon nog vilja komma ner på golvet och leka vid den tiden...inte kul alls :( Vet inte riktigt hur vi ska göra för att få en vändning på detta :(

Tips någon kanske?

Men det är bara att försöka piggna till här nu, dagens planer är som sådana att jag ska lämna Molly hos Johanna och Klas en stund, tar med mig Ewe till huset och städar lite :)

Va i huset igår kväll och fick målat en omgång i badrummet :)





Måste köpa vit elementfärg med ;)

hann även med att måla en omgång på luckorna till skåpet i tvättstugan



Skruvade ihop ytterligare två kökstolar så nu har vi tre stolar klara och tre återstår ;)

Ett litet nattduksbord till Wilma fick jag ihop med



Det är inte så stort och väldigt lågt, men eftersom Wilma kommer ha sin säng lågt ner så kommer detta bli perfekt (hoppas jag)

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra