Lite sovmorgon

God Morgon

Idag fick jag mig lite sovmorgon vilket va behövligt, känns som det va en evighet sen man fick sova ut.

Medans jag låg och gottade mig i sängen hade Fredrik startat upp dammsugaren så Molly roade sig med att jaga den runt halva vardagsrummet ;)



Idag blir det en sväng till kinna, ska ner till lillebror en sväng och så ska jag hämta hem bilen som mamma haft.
i morgon börjar vardagen igen och då startar vi tidigt med ett tandläkarbesök för Liam så då kan det ju va bra att ha bilen hemma.

En sväng till jobbet får det bli med så jag kan skriva ut mitt schema, efter all renovering, flytt m.m så är det nu dags att komma igång med vardagen igen och alla måsten.

Ha en underbar söndag allihopa nu!


Kommentarer
Postat av: Dan Syndrom

Dammsugaren... bättre barnvakt än teve!

2012-01-30 @ 21:59:00
URL: http://www.dan-syndrom.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra