TRÖTT!!

Full fart hela helgen med uppspelta barn, upp tidigt på måndag morgon för att Liam ska va hos tandläkaren 07.10. Efter det direkt till jobbet för att jobba ett dygn. Under det dygnet hade jag medarbetarsamtal och lönesamtal med, avslutade arbetspasset idag med att ha 3,5 timme APT.

Hem och ta hand om Molly, hämta Liam och en kompis till han i skolan och sen sätta igång och städa/röja här hemma. Oj...kom på för ngn timme sen att jag inte hade ätit så 2 smörgåsar fick jag i mig...slarvigt av mig!

Är helt slut känner jag och så känner jag mig stressad för jag vill ta tag i så mycket här hemma.

I kväll är det träning för Liam, känner inte alls för det men det är bara att bita ihop. så det dröjer väl ett antal timmar till innan jag kan få krypa ner i sängen.

Och för att klaga lite till så har jag ont både i ett knä och en arm :(


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra