En kär gammal vän

Våran lilla semestertripp till Sockholm innebar två kära återseenden, förrutom besöket hos min morfar i Eskilstuna så begav vi oss till Vårberg i stockholm. Där hälsade vi på min gamla vän Camilla, vet inte när jag träffade henne senast...över 20 år sedan iaf :)
 
När jag va liten så var jag sommarbarn hos Camillas familj, men i tonåren så flyttade hon till Göteborg och senare till stockholm. På många år hade vi ingen kontakt men sen hittade jag henne igen så har vi haft en kontakt sen dess.
 
Riktigt kul att få träffa henne och hennes två döttrar, kul att få se en annan del av stockholm med
 
 
 

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra