Allt i allo söndag

En grå och trist dag med regnskurar emellanåt, vad hittar man på då?
 
Här hemma händer det inte mycket iaf, tonåringen och kompis sover, några av barnen bygger med lego, en sitter nog vid datan, Molly ska vila och själv så har jag packat traderasaker som ska skickas, dammsugit och sitter nu och förbereder mig på att ta hand om en stor hög med papper som ligger på skrivbordet och väntar :(
 
Massa som ska gås igenom och fixas, även en räkning som ska betalas och när det är gjort så är vi ägare till en egen hemsida på nätet :) Sen är det bara för Fredrik att börja fixa så jag kan få bjuda in er till min nya blogg som kommer att komma framöver.
 
Spännande :)

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra