Ångest...

En liten uppdatering.....

Här händer inte så mycket just nu, därav tystnaden här på bloggen. Är fortfarande inte helt kry så det gör ju sitt med.

Men idag ska jag ge mig ut, till Borås....

Har väldig ångest över detta och anledningen är ju då för att jag ska till tandläkaren :( Har avbokat massa tider innan så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra där idag, hoppas på en vanlig kontroll men risken finns att det är tandsten som ska tas bort. Förra gången tog vi höger sida i munnen så det är ju vänster sida kvar och det innebär massvis med bedövning!!!

Håll tummarna för mig nu!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra