Massa festligheter


Sveriges nationaldag och även lillebrors födelsedag!

Men något kalas har det inte blivit, i morgon tar lillebror studenten så vi firar allt då :)

Idag har det vart förberedelser för den stora dagen i morgon, jag är så otroligt stolt över han som fixat detta!
Och den bästa nyheten var nog när jag fick reda på att han dessutom fått jobb :)

Har även hunnit med klassträff med Liam idag, min lilla kille som ska sluta första klass redan. Stora sonen slutar nian på fredag..... Tiden går för fort!

I morgon blir det alltså studentkalas och på fredag skolavslutning för de andra barnen!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra