Ny sänggavel

Ännu ett projekt... vi ska förnya våran säng lite tänkte vi.

Just nu har vi en sängram med huvudgavel och fotgavel. Vi vill endast ha en huvudgavel nu....

Ett litet bekymmer är att vi har ett fönster bakom sängen så huvudgaveln kan alltså inte vara för hög. Först tänkte vi en sån där klädd sänggavel men eftersom jag tänkt att vi skulle ha i vitt så kändes inte det bra med tyg på gaveln...inte så kul om det blir smutsigt.

Men så såg jag på nätet gavlar som var gjorda av gamla dörrar och det fastnade jag för, Fredrik var inte överförtjust men jag tror nog jag får igenom det ;)

Väldigt gulligt när man sätter ngn text på med

Här kan ni se några exempel






Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra