Bästa serien någonsin



Har många gånger hört talas om denna serien men inte vart intresserad av att se den, men för ett par veckor sedan sa jag och Fredrik att vi kollar in vad det är....

Redan efter första avsnittet var vi fast!!

Nu är vi inne på sista säsongen...säsong 4 :)

Vad ska vi kolla på sen?

Men det bästa är att jag hört att det kommer en säsong 5 i höst, men då släpps den i USA så det tar väl ett tag innan den kommer till sverige och jag längtar redan :)

Har ni någon bra serie som ni gillar?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra