Fredag kväll på kinna hotell

Hade en trevlig kväll i går och som vanligt var Rydell & Quick riktigt bra :)

Men jag måste ändå säga att de gör sig bäst på en riktigt stor scen.

Hotellet var iaf fullsatt och det va ett bra drag. Träffade en hel del som vi kände men ändå inte så många som vi trodde.



Kul att komma ut men det är inget jag redan längtar efter sigen, trivs bra hemma med min familj :)

Molly sov ju borta för första gången och det hade gått jättebra :)

Nu ser jag fram emot en riktig myskväll med familjen!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra