Snurrigt....

Så va man hemma igen då efter ett arbetspass på jobbet, och i kväll är jag både trött och uppe i varv på samma gång...hjärnan går på högvarv...

Det har vart en bra kväll på jobbet men jag måste säga att jag märkt det sista att mitt engagemang har kommit tillbaks på ett sätt som jag inte känt på länge. Om det är positivt eller inte vet jag inte riktigt än...känner att det stressar upp mig och vissa saker kan man ju inte påverka så då är det ju onödigt att ödsla tid och energi på det.

Känner att min hjärna måste få börja jobba lite mer igen...ringde komvux idag men fick inte tag på den läraren jag sökte så ett nytt försök ska göras i morgon. har funderingar på att läsa en kurs på distans vid sidan av jobbet och jag tror dom ska köra den kursen denna terminen. Det är socialpsykiatri...tror den kan va ett bra komplement eftersom jag redan har kurserna psykologi, äldrepsykiatri och socialt behandlingsarbete.

Måste fortsätta utvecklas så kanske jag kommer underfund med vad jag vill bli när jag blir stor ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra